Sv: Klubbmästerskap, krav på klädsel?
tävlingsledningen hade INGA mailadresser eller telefonnummer utlagda på proppen, enbart namn.. jag vill inte åka ut till stallet och gå runt och fråga varenda tjej om dom är den jag söker.. :smirk:
enligt TR får jag ha blommiga ridbyxor på lokal tävling också..
okai, du har en skev uppfattning om ALLT förutom vita ridbyxor, ridstövlar och kavaj är slashas.. du och Narcissa har nog en del gemensamt
jag har ALDRIG sagt att jag eller någon annan skulle komma i mjukisbyxor och sandaler.. men vit krage och enfärgad tröja samt ridbyxor som är ljusare än tröjan är standard på klubbtävlingar (KM räknas dit, det är ingen lokal eller regional tävling utan enbart klubbtävling), givetvis ska kavaj vara tillåtet men inget krav..
btw, ryttarmeddelandet kommer juh upp idag, kul för dom som rider på måndagar eller tisdagar.. få åka ut en extra gång för att se vad som står på RM.. och då kanske inse att jävlar, nu måste dom köpa kavaj och ljusa ridbyxor för man får juh inte använda sina duvblåa ridbyxor! ännu roligare för dom som rider på fredag, bara lördagen på sig att spendera en tusenlapp på nya ridkläder för att det är kavajtvång
och du, kolla gästboken, det står faktisk DATUM på inläggen.. det jag skrev innan en ur tävlingsledningen gav sig tillkänna och mailade mig var den 13/10, dvs i fredags, så du är 5 dagar sen med att klaga på mig..
inget elakt direkt mot dig men att klaga på mig öppet här på buke, lite omoget.. min mail är inte svår att fixa, PM likaså..