Klövjeväska till vorsteh

B

Bubben91

Nu skulle jag behöva lite hjälp i den har djungeln av klövjeväskor och åsikter. Har förstått att det är många saker man bör tänka på och det finns mycket att läsa om varje märke - för och nackdelar. Känns dock som om det är väldigt mycket beroende på vilken ras man tänkt ha väskan till.

Finns det någon har som har erfarenhet av klövjeväskor till vorsteh, som testat dem på tur och vet lite vad som passar?

Tack på förhand =)

Sv: Klövjeväska till vorsteh

Dom flesta jag känner har kövjeväskor från Snowdogs. Dom är väldigt rejäla och välsydda! Eller Gresshoppa om du vill ha en liknande väska som är något billigare..

Sv: Klövjeväska till vorsteh

PUT PUT!

Finns det verkligen ingen annan som har vorsteh och klövjeväska?
Skulle gärna höra fler åsikter!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
779
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 222
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går...
2
Svar
35
· Visningar
343
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka