Kloster Schönthal - vilka modeller finns det?

Scarry

Trådstartare
Jag har en gammal Kloster Schönthal dressyrsadel här hemma som, tyvärr, inte passar någon häst längre, så nu ska den säljas. Problemet är bara att jag vet inte vad det är för modell :confused: Namnet som sitter på flärpen har blivit bort nött så pass mycket, så kan jag inte tyda det. Och jag har ingen aning om vad för modeller det finns heller. Hittade i princip ingenting då jag försökte googla. Om jag skulle veta vad det finns för modeller, så kanske jag skulle hitta någon modell som överensstämmer med de få bokstäver som går att tyda. Och jag vet inte heller vad man skulle kunna ta i pris för den.
Så, är det någon här inne som vet vad det finns för olika dressyrmodeller på dessa sadlar? Och vad tycker ni skulle vara ett rimligt pris?

Har ni annan info om dessa sadlar så skulle jag tacksamt ta emot det. Själv vet jag i princip ingenting om dem...

Liknande trådar

Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
2 178
Senast: Mogge
·
Hästmänniskan Jag börjar leka lite med tanke på att skaffa häst så småningom. Men hur gör om man aldrig haft egen häst förut? Jag har inte ridit...
Svar
14
· Visningar
2 178
Senast: Eurydome
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 911
Hundhälsa Det fick vi reda på i dag... För att göra en lång historia någorlunda kort: Engelsk bulldog, närmar sig 9 år, pigg, och har varit fullt...
Svar
9
· Visningar
1 987
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur