Klöser på tapeterna!

J

jeeenny_

Nu har ena katten börjat klösa/pilla upp tapetern bakom soffan. Hur får man henne att sluta med det? går de? :confused:

Sv: Klöser på tapeterna!

Ett sätt att få katten att sluta är att köpa medel som man sprayar på där katten håller på. Jag komme inte ihåg vad det heter. Tror att det heter något som cat off eller liknande, finns att köpa på djuraffärer. Jag hade det till mina kattern är dom kloade på soffan. Det funkade. Det luknade nästan inget bara lite citronella.

Testa och hoppas på det bästa!!

Liknande trådar

Övr. Katt Jag köpte en pusselmatta för att kunna få ut matta i hela hallen då den har en del kanter å annars hade jag behövt måttbeställa å vet...
Svar
16
· Visningar
1 065
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama