Klocka i terrängen

_Peplis_

Trådstartare
Efter att ha ridit hunting idag och varit felfri, men fått tidsfel pga att jag red 20 :eek: sekunder för snabbt vill jag införskaffa en klocka till terrängen..Så vad har ni för ngn, köpt vart? o till vilket pris?

Sv: Klocka i terrängen

jag har den gula, är jättenöjd med den, köpte på en tävling tror den kostade 800.....rätt dyrt, men har räddat bla mina två segrar i lätt klass....

Jag köpte en hos stjärnurmakaren som kostade ca 450 kronor, inte jätteflashig men den håller tiden...

Jag har den röda, kommer inte ihåg exakt vad den kostade, men 250-300.
Har inte lika många finesser som den gula, men funkar bra i dom lägre klasserna tycker jag!

_Peplis_ skrev:
Efter att ha ridit hunting idag och varit felfri, men fått tidsfel pga att jag red 20 :eek: sekunder för snabbt vill jag införskaffa en klocka till terrängen..Så vad har ni för ngn, köpt vart? o till vilket pris?

Haha.. jag måste också skaffa klocka nu.. senaste tävlingen red jag på som f-n i terrängen vilket resulterade i att jag fick många tidsfel.. öste på i 585 m/min tempo när jag skulle rida i 480 m/min :o

Har sett när andra har haft klockor och tycker inte det ser ut som om man ser siffrorna på den röda.. vart kan man köpa dom (den gula och den röda) på internet då?

aaa, vart kan man köpa klockorna då?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
1 173
Senast: gullviva
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 604
Senast: Milosari
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 974
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka