Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det beror ju förståss nästan helt på hur mycket hästen är klippt ( om den går otäckad vill säga). Men har den ett tjockt vintertäcke borde det vara nema problema.
Tillgången på grovfoder avgör. En häst på lösdrift med skydd (givetvis) klarar sig bättre klippt och med täcke än en klippt med täcke som står utan foder i hagen och går ute 5-6 timmar/dag....
en helklippt häst som är klippt över rygg och kors måste nog täckas ganska varmt. Skulle inte rekommendera helklippning på en lösdrifts häst. Är den bara spår eller täckes klippt och ovan förhållanden så ser jag inga som helst problem.
han e klippt överallt förutom på benen och huvet....han har förstås ett tjockt täcke på sig....jaja han går ju ändå ute från 6-7 till 21-22 ....
tänkte bara höra vad ni tyckte om det.....altid kul att höra vad andra tycker..... tack för alla svar!!!!!
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.