• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare link
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 657
L

link

Har en ponny som rids mycket och som ofta blir väldigt svett. Därför har jag klippt henne på bringan och under halsen. Lite päronformat kan man säga. Detta hjälper ganska mycket men jag funderar på om jag skulle klippa lite mer, men jag vet inte hur. Har funderat på att klippa en "rand" längs sidan på hästen men det kanske är svårt att få det lika på båda sidor? Hur klipper ni era hästar? Bilder?

Sv: Klippning

det gör ju inte så mycke om det inte blir exakt lika. Du ser ju ändå bara en sida av hästen samtidigt:idea:

Liknande trådar

Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
999
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 371
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 290
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka