L

link

Har en ponny som rids mycket och som ofta blir väldigt svett. Därför har jag klippt henne på bringan och under halsen. Lite päronformat kan man säga. Detta hjälper ganska mycket men jag funderar på om jag skulle klippa lite mer, men jag vet inte hur. Har funderat på att klippa en "rand" längs sidan på hästen men det kanske är svårt att få det lika på båda sidor? Hur klipper ni era hästar? Bilder?

Sv: Klippning

det gör ju inte så mycke om det inte blir exakt lika. Du ser ju ändå bara en sida av hästen samtidigt:idea:

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 066
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min häst är ju rätt dålig på att äta. Inte nog med att han ofta får foderstrupsförstoppning (utredd på alla sätt utan direkt resultat...
2
Svar
34
· Visningar
1 771
Senast: Sirap
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024
  • Storlek röd Kong?

Hästrelaterat

Omröstningar