Klippmaskin - Moser Avalon

T

Therese

Letar efter en stark, tyst och batteridriven klippmaskin och hittade denna:
Moser Avalon- Hästklippare med extra kraftfull klippning (80W) och extra kraftfullt batteripack i bälte. Ingen sladd behövs. Kyld klippmaskin som klipper minimum 2,5 timmar och på 2,5 tim
laddas upp på nytt. Maskin för klippning av hela eller delar av hästen

Är det någon som har/haft/provat en sådan? Bra? Dålig?
 
Sv: Klippmaskin - Moser Avalon

Hur mycket kostar den och var kan man köpa denna klippmaskin??
 
Sv: Klippmaskin - Moser Avalon

Jag ÄLSKAR den maskinen!:love:

Jag klippte min häst med denna och inte en rand, han blev så blank och fin. Har klippt han två ggr i höst, ena gången sparade jag huvudet, sadelfläck och benen. Klippte i 1 timme, andra gången så klippte jag hela hästen utom sadelfläcken och halva huvudet och det tog 1½ timme. Den orkade hela tiden, inte en anntydan att den slutade fungera. Batteriet sätter du i byxorna, så du kan även klippa i boxen om hästen är tryggare där, sedan är den tyst.

Såhär blev han efter:
Bild062-1.jpg


Gå in på www.gibbon.se och se återförsäljare. Där jag jobbar tar vi 3199:- tror jag men då får man med 2 skär, batteridosan, väska till att ha klippmaskinen i, laddare, olja beskrivningar mm.

MVH Favina

PS: Den vita fläcken på bilden gjorde min kamera:mad:
 
Sv: Klippmaskin - Moser Avalon

Det blev ju jättefint! Låter kanon att den både är stark, sladdlös och tyst. Ska genast köpa en sådan :love:
 
Sv: Klippmaskin - Moser Avalon

Jag har fått pris av en annan återförsäljare som ska ha 3900 kr för den. Vad heter butiken där den kostar 3199kr?
PM:a mej gärna!!
 

Liknande trådar

Utrustning Nu gav våran klippmaskin från Jula upp mitt under en klippning. Så därför måste en ny införskaffas. Har ni tips på någon bra modell...
Svar
14
· Visningar
1 113
Senast: Bri
·
Utrustning Min lilla klippmaskin gav upp häromdagen, och nu letar jag efter en ny. Jag hade en Sectolin som funkade bra i ett år, sen blev den bara...
Svar
19
· Visningar
4 019
Senast: caballus
·
Utrustning Vill ha en klippmaskin. Och gärna en billigare :angel: men samtidigt så ska den vara tyst, lätt och smidig att använda :), lånade en...
Svar
8
· Visningar
1 438
Senast: Buck
·
Utrustning Jag var helt inne på att införskaffa en Moser Avalon till min svårklippta häst, för jag ville h en batteridriven klippmaskin och den...
Svar
3
· Visningar
1 978
Senast: willy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Valp 2025

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Foderstat till islandshäst, åring

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp