Klickertränig

C

Cashmir1994

Nu har jag lärt honom den första förelsen med komando men fortfarande med klick. Jag kör med sån oregelbunden klickning. När ska jag sluta klicka och bara köra med komando?:confused:

Sv: Klickertränig

Nu har jag lärt honom den första förelsen med komando men fortfarande med klick. Jag kör med sån oregelbunden klickning. När ska jag sluta klicka och bara köra med komando?:confused:

kan du inte detta innan du börjar klicka så rekomenderar jag att du kontaktar en tränare och lär dig vad och hur klickerträning fungerar. Det är inget man bara ska läsa sig till och experimentera med. Lär dig det från grunderna och du ahr något ofelbart och fantastiskt, annars bara halvdant som mycket lätt akn gå fel och tokigt.

här är en sida med instruktörer i sverige.
http://www.hastklicker.se/

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 261
Senast: lirco11
·
Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
625
Senast: Emiro
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
435
Senast: Pegasus63
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
395
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka