Klickertränig

C

Cashmir1994

Nu har jag lärt honom den första förelsen med komando men fortfarande med klick. Jag kör med sån oregelbunden klickning. När ska jag sluta klicka och bara köra med komando?:confused:

Sv: Klickertränig

Nu har jag lärt honom den första förelsen med komando men fortfarande med klick. Jag kör med sån oregelbunden klickning. När ska jag sluta klicka och bara köra med komando?:confused:

kan du inte detta innan du börjar klicka så rekomenderar jag att du kontaktar en tränare och lär dig vad och hur klickerträning fungerar. Det är inget man bara ska läsa sig till och experimentera med. Lär dig det från grunderna och du ahr något ofelbart och fantastiskt, annars bara halvdant som mycket lätt akn gå fel och tokigt.

här är en sida med instruktörer i sverige.
http://www.hastklicker.se/

Liknande trådar

Träning Jag letade efter en sån här tråd men hitta ingen. En tråd där man kan skriva om sina framgångar i smått och stort med sin häst. Jag...
Svar
2
· Visningar
494
Senast: Emiro
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
319
Senast: Pegasus63
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att göra försök nummer tre på att ta körkort. De två första försöken har slutat dåligt. Det andra försöket...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 197
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 372
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama