M

millansnillan

VArt får man tag på en klicker?

Jag har varit i 3 olika djuraffärer/hundshopper men jag hittar ingen klicker.

VArt får ni tag på era?

Sv: Klicker

Eftersom jag är expert på att slarva bort mina så har kag fått köpa några stycken. :crazy:

Ett par har jag köpt i vanliga djuraffärer, och andra har jag beställt på nätet.

Bra fråga, jag har haft bort min:eek: Vet inte hur jag ska klara mig utan den.
Har kollar runti djuräffärer nu men nej då.
Ska kolla Häromi nu......

jodå, visst har dom klicker på Häromi, 31.90kr kostar den, bra! det var bara det att jag inte vill beställa något annat än just klickern, två stycken, men expiditionsavgiften är ju på 69kr.
Då blir det genast två väldigt dyra klickers:cool:
Nå´n som ska beställa från Häromi? Funderar på om nå´n vill göra en sambeställning.

En fick jag av ehh.. Hills var det. Den andra har jag köpt på Granngården!

Ska du ha någon speciell klicker, eller går det bra med 'vilken som'?

För min del spelar det ingen roll, bara jag hittar en. Granngården sa du? Hmm, dom har ju medlemskväll på torsdag. Ska dit då.

Om 'din' Granngården inte har så hojta så ska jag se om jag kan hitta någon av mina, så kan jag posta den till dig.

Jag köpte min klicker i en mindre djuraffär. Den låg dock inte framme utan fanns bakom disken, så jag fick fråga om de hade en för att inte missa den. Tycker det verkar konstigt om inga andra djuraffärer skulle ha en.

Låter jättabra. TAck:bow:

Ska ju till granngården imorgon. Hoppas att dom har en där. Iofs ska jag in till Uppsala idag, så jag ska kika in på zoo´t där. Fast jag gillar inte den affären alls egentligen. Otrevlig personal.

Sådär, igår inhandlades tre st klickers på GRanngården!

Men, jag blev lite besviken på dom här. För det första så var dom något större än min gamla, dvs jag som har små händer tycker att dom blev något klupiga, en vanesak antar jag. men värre var att det var ett helt annat "klick" i den här odellen. Ett mindre ljud som inte hörs lika väl som min andra. Om hundarna är en bit bort kan dom ju inte höta mitt klick. Mindre bra. men, men bättre än ingen alls.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 509
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 486
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 874
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka