Kliande op-sår

movi

Trådstartare
6 dagar har gått sen analsäckarna togs bort och det läker fint. Men börjat klia nu. Krage på vid obevakade tillfällen, så då når hon inte...Men då har hon upptäckt att man kan åka kana på baken... Hur stor är risken nu för infektioner 6 dagar efter operation? Kan jag göra nåt för att lindra klådan?

6 dagar har gått sen analsäckarna togs bort och det läker fint. Men börjat klia nu. Krage på vid obevakade tillfällen, så då når hon inte...Men då har hon upptäckt att man kan åka kana på baken... Hur stor är risken nu för infektioner 6 dagar efter operation? Kan jag göra nåt för att lindra klådan?

Sett på ett par löptrosor som skydd. Huden är inte helt läkt på 6 dagar och det kan komma in bakterier om hon fortsätter hasa på rumpan.

Liknande trådar

Hundhälsa För ett år sedan fick min chihuahua problem med bajseriet. Det tog längre tid för henne att bajsa och hon började även pipa till när hon...
Svar
3
· Visningar
4 347
Senast: dpmatte
·
Kropp & Själ Min käre far, som jag talade med på julafton och då svarade att allt var bara bra när jag frågade hur det var, åkte in akut till sjukhus...
Svar
11
· Visningar
8 091
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har...
2
Svar
31
· Visningar
5 421
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Har en snart ett årig jack russel tik... köpte henne som 14v valp och ngr dgr efter hemkomsten så fick hon oerhörd klåda i öronen... hon...
Svar
11
· Visningar
5 652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka