Klia mig, husse!!

K

Kimz0r

På videon ligger han iofs. vid sidan om, men inte sällan (= dagligen) finner man sig liggande under, eller delvis under, en femtonkiloskluns som man kliar på magen, utan att ha den blekaste aning om hur han hamnade där, hur länge han legat där, eller hur länge man kliat på honom. Kliar man på fel ställe gör han något åt det och vill man inte klia så ser han till att göra något åt den saken också.

http://www.youtube.com/watch?v=MeyXq6VY3dg

Sv: Klia mig, husse!!

Hahaha, jag dör! Så gulligt! Han vet vad han vill din jycke!

Hihi, så söt han är!
Precis likadant gör min vovve på 40 kg. Tur att han inte kommer upp i säng eller soffan! :D

Snacka om att ha kopplat på "snäll blicken"...man blev ju nästan sugen på en såndär kortbensschäfer efter den videon :love:

Nejmen så underbar:love:
Säger som MrsScabtree; blir nästan sugen på en liten vätte efter den filmen!:D

haha :D Han har en väluppfostrad husse den där :rofl:

Tidigare har jag tyckt att västgöten är otroligt ful men bla. du och din hund har fått mig att tycka dom är söta små saker och att jag gärna hade haft en sådan :D

Ännu en till hundras på drömlistan ;)

Som nämnt i en tidigare tråd så verkar det ha varit en allmänt förekommande uppfattning. Tyckte själv att de var fula första gången jag träffade en livs levande VGS, det krävdes några besök och att jag träffade några stycken för att jag skulle vänja mig. Nu tycker jag som bekant(?) att VGS är det sötaste som finns. De förvrider huvudet på en. ;)

Efter en rent j****g dag sätter jag mig framför datorn, och får se det här...:D:D:D

"Att man ska behöva tjata så om lite kel..? FATTAR han inte att han ska hålla på lite längre?? Ja, se människor...:smirk:"

Tack snälla för dagens första leende!!

Varsågod. :)

oemotstandlig.jpg

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu vänder jag mig till det allvetande Buke för lite råd och tips. Jag har problem med min mage och behöver hjälp att lista ut både hur...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: ginnies
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 299
Senast: Lisa2014
·
Utrustning Går bet :banghead: Har en superfin Prestige Doge optimax som legat super på alla typer av ryggar hos mig men nu går det inte alls...
Svar
3
· Visningar
1 569
Senast: rubytoo
·
Hundhälsa Har en liten DSG-kille på drygt 7 månader, en sprallig, glad och trevlig krabat som gillar att mysa och hitta på bus. Allt frid och...
2
Svar
22
· Visningar
3 357
Senast: GardenAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V