Klassiska dressyrkläder?

karindk60

Trådstartare
Jag skulle villa ha lite bilder på att jag rider! De ska ju vara snygga och jag vill att det ska ses att det är klassisk. Som westernryttare har hat, boots och jeans. Borde det finnas fina ridkläder i klassisk stil.
Har ni några bilder på hur ni ser ut, när ni rider tillexempel uppvisning där man klär upp sig lite? Jag har googlat lite på klassiska/barocka ridkläder, men hittar inget att köpa.:crazy:
Bra tips och mycket bilder önskas.:D

Sv: Klassiska dressyrkläder?

Fantastiskt fina kläder men synd att dom är så dyra. Finns det någon som har mönster så man kan sy själv?:bow:

Sv: Klassiska dressyrkläder?

Jag tror den blev borta på grund av reklam reglar.
Jag skulle villa se bilder på hur ni klassiska ryttare klär upp er när ni ska rida för publik.:D
Marknaden är ju inte så stor, så jag välkomnar alla idèer(bilder:))

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Unafraid
·
Träning När ni är sådana som inte hoppar frivilligt som jag men ändå vill lära min unghäst det. Hade ni då lagt ut annons när tiden är kommen om...
Svar
14
· Visningar
1 707
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 106
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 675
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve