Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år
Sv: Klassisk/Akademisk Ridkonst - Bildtråd, börjar ny tråd i och med nytt år
Å tack tycker du det.
Ja, jag har verkligen jobbat på det och lite bättre har den nog blivit, men det finns mycket kvar att önska
Roligt dock att du kan se en förändring.
Jag måste bara säga att jag är fruktansvärt förälskad i din häst! Har varit det enda sedan jag för första gången såg bilder på honom här. Det är något med hans uttryck, utstrålning som bara är WOW! Och huvudet är något av det vackraste jag sett.
Alltid när du postar bilder på honom så tänker jag samma sak: Han ser så vacker och sympatisk ut. Och han är ALLTID vacker på ALLA bilder!
Sådär, nu fick jag ur mig kärleksförklaringen som jag har sugit på i ett par år tror jag (minns att det var länge sedan jag såg bild på din pålle för första gången).
OJ! Tack så jätte mycket!
Bilr otroligt rörd över dina fina ord de värmer verkligen.
Tack för att du delade med dig till mig med dem jag ska vidarbefodra dem till pållen ikväll Lovar att han blir minst lika smickrad.
Vad glad jag blir över att du blir rörd! Ja vidarebefodra gärna till pållen, och klappa lite på hans fina huvud från mig! Men framför allt - fortsätt posta bilder på er!
Tack! haha jag har inte gjort nånting, det får han stå för alldeles själv!
hehe. Nä men jag har vart borta litegranna, 2,5 veckor i Italien, nästan en vecka
i sthlm och kalmar och sen i hällekis i 4 dagar så det har inte vart jättemycket träning,
mest massa bete för lille Pink
Men han är iaf finare för tjock än för smal Såhär såg han ut för två år sen, tappade hur mycket som helst! Fick inte upp han i hull vad jag än gjorde, eller ja, tills vi flyttade iaf.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.