Sv: klasser

Ja har iutne börjat tävla med min häst än, han fyller ju 6 år år2005.
DÅ blir de ju LD-LB Hoppnig

110 och 120 för tillfället, satsar på 130 i år!

MsvB för tillfället, har inte haft honom så länge.
men jag ska försöka starta MsvA nästa år, i höst eller nåt :)

kankse ska svara ja me, på min egna fråga :p ja rider 120 klasser nu men min nyblivna sjuåring, men under våren har vi tänkt att gå upp till 130 :bump: de blir spännande....

Haha hm just de ja.. De var ett par timmar kvar när jag skrev det.. :P Okej 2005 då:)

Tävlat LB (1m) på ponnyn, kommer under våren att rida LA på honom också om jag har honom kvar.

100-110 ska om allt går vägen deb. 120 senare i år.
med min 6åring!

Innan det har jag tävlat tom LB på ponny!

Vi tävlar tom 110 men första start på säsongen debuterar vi 120. Eventuellt att vi startar 130 till hösten.

Tävlade LA me min ponny men nu äre första året som junior på storhäst :D I höstas blev det två 1m klasser och i år blir det upp tom 120...

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
908
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
370
Senast: Cactus
·
Tävling Får jag som 15-åring tävla en B-ponny i en LE avdelning b? Gäller det samma regler i klasser som är bedömning A (clear round)...
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Fiorano
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.