Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
kankse ska svara ja me, på min egna fråga ja rider 120 klasser nu men min nyblivna sjuåring, men under våren har vi tänkt att gå upp till 130 de blir spännande....
Kropp & Själ Fick en smärre chock när jag ställde mig på vågen +2.1 kg, på en vecka! Har gett mig fasiken på att försöka byta första siffra till jul...
Hundavel & Ras Jag har sagt det tidigare, jag _antar_ att SKK valt sina illustrationer av vad som är ok och inte ok baserat på den BOAS-forskning som...
Foder & Strö Helt onödigt foder, helt enkelt :). Ge ett kilo extra hö istället, om ditt hö har bra kvot.
Har ditt hö låg kvot behöver du istället ge...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.