Jag är ju föräldraledig med sonen och dottern går på samma förskola som sina kusiner på 1,5 och 3 år. Jag brukar hämta dottern strax innan 15, så jag tänkte att jag kanske skulle kunna hjälpa till någon dag i veckan genom att ta hem alla barnen när jag ändå hämtar dottern. Det skulle ju gå rent fysiskt med sonen i sele, 1,5 åringarna i dubbelvagn och 3-åringen på ståbräda. Ibland jobbar maken hemma och då skulle jag kunna lämna sonen vid hämtning såvida han inte är i möte. Vi bor 3-4 min gångavstånd från förskolan. Väl hemma har vi en inhägnad liten tomt om man vill leka ute så är alla barnen inom synhåll, eller inomhus och där är ju allting barnsäkrat. Det skulle ju vara mycket, samtidigt tror jag att barnen skulle tycka att det vore roligt och det skulle ju bara vara kanske 2 h. Det skulle säkert vara uppskattat då jag vet att bror och svägerska kämpar med att hinna med allt i vardagen. Men innan jag erbjuder mig.. är jag galen? Jag skulle tycka att det vore sjukt mysigt men jag vill ju inte riskera säkerheten för något barn.