Klampen 14/5

L

Love_Lee

Någon mer som har starthäst??

Min sköthäst Be my Baby och en annan i stallet, Annie Oakley ska starta.. *håll tummarna* Bägge är taggade och i bra kondition.. Anie hade en andraplacering där för några veckor sedan som förhoppningsvis blir bättre på lördag.. Baby ska helst slå mer än två stycken för d har hon inte gjort innan.. :smirk: Men hon har aldrig känts så här laddad innan.. Jockeyns ord: "She feels lika a pack of dynamite..." :D Jotack jag vet..... ;) :crazy:

Sv: Klampen 14/5

Nej men vi har starthäst idag! Håller tummarna för er!

Håller mina tummar och hoppas att hon vinner!!!

Tack tack!! Hur gick d själv för er???

toughcokie (stavas :crazy:): Ska hålla en tumme för din häst med! I vilket lopp går hon??

såg inte det tyvärr!

Men rapport om hur d gick:
Annie motsvarade alla förväntningar och vann sitt lopp med två längder..
Bibbi motsvarade ingenting, utan var klart sist.. :-( Fast hon blev påriden i början och tappar hon kontakten lägger hon av och springer i sin egen takt där bak och tittar på allt annat... Har inte riktigt förstått vitsen med det hela än tyvärr!

Toughcookie: Hur gick d för din häst??

Kollade resultaten själv och såg att Toughcookies häst också vann!

GRATTIS!!

Vad bra då klarade vår häst sig oxå!!

Grattis Tougcookie och Love_Lee

Tack tack!! Grattis till en klarad kvalplats själv.. ;-P

Tackar!!! Tråkigt bara att man inte såg det själv!

Kul att det gick bra med den ena!
2 hästar som står där jag jobbar kvalade där! (Araber) båda blev gk! :bump:
Även fast det "bara" var kval var riktigt spännande och se "sina" hästar springa...

Ja jättekul!! Ok d va ju bra! Det var möjligtvis inte en fux och en skimmel?? I så fall såg jag när ni träckte av dem... Satt på en stol i turkosblå jacka framför en svart häst!!

Vilket sammanträffande... :) det var vi med dom pållarna...jag gick med skimmeln.
Det var en fin häst ni satt vid!

Mvh Sandra

Tack tack! Den svarta e min lilla prinsessa.. *tycka mycket om* Men hon springer inte på tävling tyvärr.. Den andra bruna hästen, var Annie som vann, aggressiv som tusan när hon e på tävling. Tycker synd om hästen som fick stå bredvid henne.. :-P

Era hästar var oxå jättesöta!! Fastnade för fuxen såg så busig och glad ut!! Men skimmeln var oxå fin.. Är egentligen arabgalen men har fastnat för den svart stora lunsen.. ;-P

Så synd att hon inte gör det... men hon kanske kan bli en fin ridhäst? för hon såg vacker ut! :love: (det lilla ja hann se)
Det var kul att Annie vann! :) Dom andra får passa sig då för henne! de e bra med "lite" temprament..hehehe.

Wilma, hon ser nog alltid glad ut den lilla tjockisen, "Olle" blir mer nervös av sig. Fast båda 2 är rätt coola!
Dom är "mina" älsklingar! Både Araber & Eng Fbl är väldigt fina.
Ska "dina" pållar starta snart igen?

Mvh sandra

Vår häst Ave Pimiento kom trea idag på Täby!!!!

Såå kul! Grattis! :)
Var det en av dom löpen som sändes i tv? eller är ja helt ute och cyklar? :confused:

Mvh sandra

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka