L
Lambi
Sv: Klagosång från trött tonårsmamma
Tror du ja Vem vet?
...10 år till sen är det tomt!
Tror du ja Vem vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...10 år till sen är det tomt!
Jag hade krävt trevligt morgonhumör
Helt och hållet säkert om det inte kommer barnbarn innan dess!
Barnbarn kan man dock lämna tillbaka när man är less, egna barn finns inte den funktionen på.
Men jag själv har gjort mitt och får pga av ryggskadan inte bli gravid.
Ps. Någon som har ett tips på hur man får en tonåring att sanera sitt rum? Ds.
Skolarbetet är jag egentligen inte orolig för. Hon är bra på att plugga och gick ut 9:an med toppbetyg. Problemet med hennes brist på sömn är snarare att hon blir otrevlig, och det kan vi inte acceptera. Skall hon vara uppe sent, får hon också ta ansvar för sitt humör. Hon ser bara inte kopplingen där - vilket antagligen är en mognadsfråga.
Nä, absolut inte. Det brukar se ut som hell i sextonåringens rum.
Därför blir jag lite orolig när jag kokade in i rummet nyss och han hade
BÄDDAT innan skolan, lagt på överkast och allt. I fredags röjde och dammsög han på eget initiativ.
Bör jag bli orolig?
Kanske han har skaffat tjej, som han tänkt ta med hem någon gång?
I sådan lägen brukar jag hota med att ringa FRIS - Föräldrars Rätt I Samhället!Häromdagen var jag världens värsta mamma som skulle anmälas till polisen, BO och fan och hans moster för att jag krävde att hon skulle sluta vråla och vara typig mot lillasyrran.
I sådan lägen brukar jag hota med att ringa FRIS - Föräldrars Rätt I Samhället!
Nä, absolut inte. Det brukar se ut som hell i sextonåringens rum.
Därför blir jag lite orolig när jag kokade in i rummet nyss och han hade
BÄDDAT innan skolan, lagt på överkast och allt. I fredags röjde och dammsög han på eget initiativ.
Bör jag bli orolig?
Häromdagen var jag världens värsta mamma som skulle anmälas till polisen, BO och fan och hans moster för att jag krävde att hon skulle sluta vråla och vara typig mot lillasyrran.
Men det är kanske inte alltid så roligt att komma hem och det första man får är en "diskussion" med morsan!!