Klädsel vid 3 årstestet

Fajcashy

Trådstartare
Den 4 maj ska jag med som hästskötare på 3 årstestet, men vi är osäkra på vad man ska ha på sig. Så vad är en godkänd klädsel och vad är inte det? :)
 
Sv: Klädsel vid 3 årstestet

Snälla, ha inte vita ridbyxor med rutiga strumpor till.
Snygga, vanliga svarta byxor är bra mycket snyggare
 
Sv: Klädsel vid 3 årstestet

Som skötare vet jag inte om det finns några direkta krav, det är den som visar hästen som ska se snygg ut.

Har för mig att de införde kavajtvång (och ljusa ridbyxor) under ridprovet det året jag skulle ha visat min 3-åring (SWB), men resten minns jag inte, ärligt talat. :o (Hoppas jag valde rätt smiley nu. ;))
 

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 077
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska i helgen provrida en häst. Jag gillar den på video och hoppas att det skall vara ”rätt”! Dock skall jag utomlands i 4...
Svar
11
· Visningar
1 156
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 003
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 338
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp