klädsel vid tävling!

Excalibur

Trådstartare
På lördag är det dags för min första start i en westerntävling!
Debuten sker i en pleasure beginners..
Jag har varit o shoppat idag en väldigt snygg vit skjorta :love: tänkte ha den till ett par mellan-blåjeans.. Brun hatt, bruna boots o ett brunt skärp med stor buckla med några"diamanter" i mönstret..

Nu vill jag veta vad har NI på er när ni ska tävla?? Oavsett vilken gren! :bump: :bump:

Sv: klädsel vid tävling!

Johannishus.. Kl 10.. Klart att du ska komma o glo på oss!
Måste ha en STOOR hejaklack ju ;)

Excalibur skrev:
Johannishus.. Kl 10.. Klart att du ska komma o glo på oss!
Måste ha en STOOR hejaklack ju ;)

jag ska dit med två kompisar :banana: tyvär ska inte jag tävla, hade tänkt det först, men har tävlat två helger i rad så tyckte det blev lite mycket. ska hejja på min kompisar. vad heter hästen då, så man vet vem man ska heja på?? vi är dom från kwk

Jag lovar att du kommer se oss.. Det går inte att smyga med en häst som Billy :D

Liknande trådar

Dressyr Ja som rubriken lyder, vad vill ni har för nya saker till er själva och hästen just nu? Jag kan ju börja :D Till Hästen skulle...
2
Svar
27
· Visningar
2 583
Senast: malin31
·
Western Hej skulle behöva några tips inför min tävlings debut som sker om tre veckor!!! ;) En D-tävling men nog så viktigt att allt är perfekt...
Svar
3
· Visningar
1 083
Western Tusen tack alla som hjälpte mig med svar om mina pleasure frågor! :bump: Det gick bra på tävlingen Kom 4:a! Helt övertygad om att det...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: Excalibur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka