Klädsel vid start utom tävlan?

cela

Trådstartare
Ska starta ungponny dressyr utom tävlan (är överårig) och funderar på klädsel, förväntas man rida i "full tävlingsmundering" även om man är utom tävlan? Självklart vill man se snygg och proper ut men skulle kännas lite fånigt att komma i kavaj om det inte alls förväntas. Kan man tänka sig vita/ljusa byxor och svart/marinblå tröja m vitt i halsen? Någon som vet??

Sv: Klädsel vid start utom tävlan?

Det är full tävlingsmundering som gäller då även ekipage som starta utom tävlan omfattas av regelverket TR.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink...
2
Svar
37
· Visningar
12 559
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 452
Senast: Nevermind
·
Fälttävlan Då var det dags att starta en liten startfälttävlan i helgen och jag börjar redan bli lite smånervös. Har säkert 1000 frågor egentligen...
2
Svar
21
· Visningar
3 174
Senast: Habina
·
Dressyr Vad är det som gäller egentligen och vart vänder man sig för säkert svar? Jag ska köpa en ungponny och då jag själv är överårig så är...
Svar
3
· Visningar
1 104
Senast: orion_x
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka