Klädsel lokal ponnydressyr

Puppan

Trådstartare
Dags för debut!!
Vad får man ha för klädsel? Måste man ha kavaj och ridstövlar eller kan man tävla i klubbjacka med vit polo under och jodhpurs med svarta mockachaps (utan fransar förstås)?

Sv: Klädsel lokal ponnydressyr

Kavaj och jordphurs med chaps UTAN fransar/ridstövlar. Sedan tror jag inte att det är något annat, godkänd hjälm såklart :p Sporrar behövs inte på lokala tävlingar, spöt på ponny max. 1 m och på häst 1.10 ;)

Sv: Klädsel lokal ponnydressyr

Hoppar in och ställer ytterligare en fråga på samma tema:
Det är OK med just mockachaps då - det behöver inte vara släta läderchaps ("stövelskaft")?

Liknande trådar

Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 225
Senast: ameo
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 240
Senast: Freazer
·
Dressyr Hej, Någon som vet om en sådan här kavaj är tillåten att tävla i, i lägre klasser? (se bild i länk) I TR står det såhär, jag har...
Svar
1
· Visningar
1 504
Senast: Amanda_F
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 835
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka