Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dags för debut!!
Vad får man ha för klädsel? Måste man ha kavaj och ridstövlar eller kan man tävla i klubbjacka med vit polo under och jodhpurs med svarta mockachaps (utan fransar förstås)?
Kavaj och jordphurs med chaps UTAN fransar/ridstövlar. Sedan tror jag inte att det är något annat, godkänd hjälm såklart Sporrar behövs inte på lokala tävlingar, spöt på ponny max. 1 m och på häst 1.10
Hundträning Jag later mina jogga en liten stund, 10 minuter eller sa beroende pa hur hunden ar den dagen, och minst 5 minuter "warm-up" och "cool-down".
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.