• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Ida-Therese
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 878
Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Ida-Therese

Jag undrar vad reglerna är om man t.ex ska tävla hoppning eller dressyr. Vad ska man har för kläder? Har hört att man inte behöver ha kavaj utan bara vita ridbyxor och ljus tröja med krage (långärmad). Eller ja ljusa ridbyxor för den delen med.

Men vad är det för kläder som gäller?:)

Sv: Kläder

Köp Tävlingsreglementet, finns i små pärmar, en allmän och sedan en för varje gren som ingår i ridsportförbundet. Där står allt du behöver veta.

Dessa små pärmar säljs bla på granngården (?) och lite överallt... kolla på hemsidan. ridsport.se

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
982
Senast: Mli
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 438
Senast: Mirtai
·
R
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 481
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka