U

Unica

Vart finns det snygga och funktionella kläder både i butik och på postorder... Man ska ju ha skjorta på tävling men snart är det ju kallt så är det väst som gäller då eller?

Sv: Kläder

Hola,
Jag brukar kunna ha en jacka av kavajlikande snitt. Den här tex är min favorit..
EvaDocGrind.jpg

mvh Eva

Sv: Kläder

Vart finns det snygga och funktionella kläder både i butik och på postorder... Man ska ju ha skjorta på tävling men snart är det ju kallt så är det väst som gäller då eller?

Själv tycker jag att kort jacka är bäst, den ska sluta ungefär vid byxkanten...:D
Kolla på någon second hand där kan man ofta hitta lite flashigare saker.

/Carina

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
426
Senast: Eli
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 812
Kläder & Bli fin Jag har funderat mycket på vad min sambo ska få i julklapp. Han ligger troligtvis någonstans på autismspektrat och får sensory issues av...
Svar
12
· Visningar
1 403
Senast: Sassy
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
731

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka