Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gillar du för något eller något du inte gillar? Vad menar du med vardagskläder dvs är det jeans och tröja eller kavaj? Ungefärlig prisnivå?Var handlar ni vardagskläder? Jag hittar sällan något i butik som jag gillar, trycker dessutom det är fruktansvärt tråkigt! Likaså på nätet - orka scrolla genom hundratals sidor med tröjor! Jag är ett hopplöst fall och går med samma gamla trasor år ut och år in, hjälp mig!
Jag brukar spara ihop ett par tusenlappar, sen drar jag till Gekås i Ullared, de har det mesta inom ett och samma tak, har man möjlighet att åka dit fler gånger så har det oftast olika utbud från gång till gång (möjligt inte allt men vissa saker), sen är det en annan femma att det är typ tusen andra som också är där samtidigt, får planera sina besök så man kan sticka därifrån när värsta anstormningen kommer.Var handlar ni vardagskläder? Jag hittar sällan något i butik som jag gillar, trycker dessutom det är fruktansvärt tråkigt! Likaså på nätet - orka scrolla genom hundratals sidor med tröjor! Jag är ett hopplöst fall och går med samma gamla trasor år ut och år in, hjälp mig!
Åh, nej! Det klarar jag inte tyvärrJag brukar spara ihop ett par tusenlappar, sen drar jag till Gekås i Ullared, de har det mesta inom ett och samma tak, har man möjlighet att åka dit fler gånger så har det oftast olika utbud från gång till gång (möjligt inte allt men vissa saker), sen är det en annan femma att det är typ tusen andra som också är där samtidigt, får planera sina besök så man kan sticka därifrån när värsta anstormningen kommer.
Ja, det förståsVad gillar du för något eller något du inte gillar? Vad menar du med vardagskläder dvs är det jeans och tröja eller kavaj? Ungefärlig prisnivå?
Så blir det lite lättare att tipsa..
Åh, nej! Det klarar jag inte tyvärr
Men tack för tipset ändå!
Knappt jag klarar det själv, säkert över 10år sen jag var där å handlade så (att jag sprungit in när jag vart där och lossat, köpt typ lite godis är en annan femma).Åh, nej! Det klarar jag inte tyvärr
Men tack för tipset ändå!
Tack, ska kolla på det! Också väldigt trött på saker som inte håller särskilt länge...!Jag hatar att shoppa och köper kläder nästan enbart när min garderob krisar ihop. Mina favoritmärken är Filippa K, Gant och Lexington. Där kan jag alltid hitta plagg jag gillar i bra material och kvalitet så att de håller länge = slipper shoppa snart igen. Undantaget är jeans, där köper jag Tiger.
Jag förstår rädslan. Var och snuddade parkeringen på Gekås en gång för många år sedan men vände ut igen. Denna mängd zombier som vällde in gick inte att smälta för mig. Smittorisk kan också ha funnits. Det var kanske nära ögat.
(Dottern blev först besviken men det visade sig att det fanns utmärkt shopping inne i Varberg där även hennes far kunde småtrivas emellanåt i småbutikerna.)