Kläder i trail at hand

A

Alazan

Vilka kläder är lämpliga att ha om man är med i trail at hand? Är det samma stuk som i showmanship?
Vore kul också om någon har bilder från att ha tävlat i detta.

Sv: Kläder i trail at hand

Jag kör med samma kläder som när jag visar halter.
phpvn2cim.jpg

Lite bilder från trail at halter..
http://www.halleby.com/album/bilder...erskap 2006&backURL=/album/swewestri2006.html

Vad fina ni är! Kul att se lite bilder! :) Har inte lyckats komma iväg och se någon tävling där trail at hand har varit med, i regelboken står det ju inte heller så mycket...

Tyvärr finns det bara på nån enstaka D tävling. De är ju jätte bra för unghästar att få komma ut så här!

Ja, det är lite synd att det inte finns med så ofta, det verkar ju vara en trevlig gren, särskilt för unghästar som du säger :)

Får alltså ej hästar över 4 vara med?????

Nej, de finns egentligen ingen åldersgräns för denna klass. Min klubb hade satt det bara för att de trodde de skulle få för många rutinerade hästar med annars. Tyvärr var vi ju då bara två som startade istället.:mad:

Liknande trådar

Hästvård Jag har haft många olika strategier under åren för att ta hand om bromsbett. Hästen är allergisk och får i stort sett alltid infektioner...
Svar
18
· Visningar
937
Senast: lundsbo
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 600
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Fritid Håller på att rensa här hemma för att sälja sånt som inte används, och hittade då en låda tyg. Baserat på vad som står på lådan måste...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka