klåda i ansiktet

B

bamse

har en varmblodstravare som har väldigt ytliga blodkärl runt ögonen, nu har han kliat sig så att de blöder alldeles förfärligt, ser ut som rena blodbadet i hagen.:confused: Har inte sett några löss, men jag misstänker att de kan vara någor sådan som är problemet. Är de någon som har något bra medel som funkar????? Bamse:confused: :confused: :confused:

Sv: klåda i ansiktet

Ta ut veterinären - det där låter för skumt för att laborera med utan diagnos

Sv: klåda i ansiktet

Hej !

Har haft ute vet. och de kunde inget göra var alldeles oförstående över vad de kunde vara.
Har ni avlusat kusen och de verkar faktiskt som de har hjälpt, iallafall för stunden, får väl upprepade om tre veckor.:rofl:

Liknande trådar

Hästhantering Vi har en ponny, en valack på 18år. För ca. 1år sedan köpte vi honom och han går sedan dess i gemensam hage med tre ston och en valack...
Svar
5
· Visningar
1 893
Senast: Ms_Antrop
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 147
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 056
Senast: fio
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 828

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka