Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag använder en deo från Yves Rocher, "JARDINS DU MONDE Mild deodorant - Lotusblomma från Laos" (Det finna andra dofter i samma serie). Den innehåller inte aluminium och är inte djurtestad så vitt jag vet.
Jag har nog provat alla vanliga deo - och de kliar allihop. Men jag har hittat en som inte kliar, dock finns den inte i vanliga affärer utan i häslokostaffärer. Den är inte testad på djur och innehåller inte aluminiumklorid. Den är gjord av naturliga mineralsalter och heter Thai-deo och finns både som sprej och stift. Den enda deo jag kan använda.
Nu är det ju så att aluminium kommer från mineral och de naturliga deodoranterna ofta innehåller aluminiummineral. Googla "ammonium alum". Sedan att det inte är aluminiumklorid är ju en annan femma.
Hästnyheter Jag tänker att det absolut kan gå för min lättfödda islandshäst att överleva utsläppt under en västkustvinter. Då talar jag överleva och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.