Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan!
Vad menar folk när de skriver "KL" Å sen det som de vill skriva??
Det är nog jag som är lite trög, så det kanske finns någon snäll bukare här som kan svara på min dumma fråga?
Det betyder knapplån, "förr i tiden" syntes det vilket inlägg man svarade på och orkade man inte leta rätt på rätt knapp/svarade allmänt så var det bra att skriva så för att inte författaren till inlägget man svarade på skulle tro att det var ett direkt svar till denna.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.