Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
sen får vi se om jag vill lägga ut pengar för det, tycker 4000/månad är dyrt. plus att jag inte skulle läsa något "vanligt" ämne förutom ma c, annars skulle det bli lite estet och annat tjofs.
Jag ska till 99% söka dit...
Kostar det 4000 i mån? Ja det låter ju rätt så dyrt..
Jag kommer nog att läsa ganska många ämnen i så fall..
Har en del jag missat om man säger så.
uhuu..1030 per vecka..ojoj
undra om det är svårt att komma in?
Men vad synd att det inte är nån här inne som gått så man får höra lite mer..himla kul o hålla på me hästar o plugga samtidigt ju
ja fast man får ju mat i alla fall, det är ju bra. men ändå! mycket pengar!
nu har jag i alla fall mailat lite med två tjejer som går där just nu. de sa att det är mycket basic med ridningen, sits och sådär (passar mig bra! saknar det där sen några år ). de sa också att maten är god och att de tränar mycket inför hästskötarexamen...
men jag tror att det skulle passa mig ganska bra, förutom det där med pengar, för det blir ju ändå rätt mycket på ett år. men men... man måste ju göra det man vill!
ok..skulle med vilja höra lite från några som går där..
ok..men det är ju bra..skulle verkligen behöva träna på sitsen!
mm..verkar ju bra med maten med
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.