Kjesäter folkhögskola

danilo

Trådstartare
Hallå där! Är det någon som har gått/ går inriktningen hästhållning på kjesäter folkhögskola? det vore jättekul att höra mer om det! :bow:

Sv: Kjesäter folkhögskola

Hej. Jag är också intresserad av kjesäter. :)
Skulle också vilja höra mer om det!

Jag med, har frågat om denna skola förut, men fick knappt några svar...Kanske mer som svarar nu.

jag ska söka till hösten!

sen får vi se om jag vill lägga ut pengar för det, tycker 4000/månad är dyrt. plus att jag inte skulle läsa något "vanligt" ämne förutom ma c, annars skulle det bli lite estet och annat tjofs.

hur är det med er då? ska ni söka till hösten? :)

Jag ska till 99% söka dit...
Kostar det 4000 i mån? Ja det låter ju rätt så dyrt.. :eek:
Jag kommer nog att läsa ganska många ämnen i så fall.. :angel:
Har en del jag missat om man säger så. :crazy:

det kostra 4000/månad för rum och mat tre gånger om dagen. jag är rätt billig av mig annars, så det blir nog mer än vanligt. eller det BLIR det. :crazy:

så lär man pendla till örebro och pojkvännen under helgerna också då... :angel:

men vad kul att snacka med någon mer som ska dit!

uhuu..1030 per vecka..ojoj :crazy:
undra om det är svårt att komma in? :o
Men vad synd att det inte är nån här inne som gått så man får höra lite mer..himla kul o hålla på me hästar o plugga samtidigt ju :bump:

ja fast man får ju mat i alla fall, det är ju bra. men ändå! :crazy: mycket pengar!

nu har jag i alla fall mailat lite med två tjejer som går där just nu. de sa att det är mycket basic med ridningen, sits och sådär (passar mig bra! saknar det där sen några år :D ). de sa också att maten är god och att de tränar mycket inför hästskötarexamen...

men jag tror att det skulle passa mig ganska bra, förutom det där med pengar, för det blir ju ändå rätt mycket på ett år. men men... man måste ju göra det man vill!

ok..skulle med vilja höra lite från några som går där.. :angel:
ok..men det är ju bra..skulle verkligen behöva träna på sitsen! :p
mm..verkar ju bra med maten med

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 245
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 602
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Ja, går det? Jag har ganska långt och skapligt tjockt hår. Och jag är fåfäng nog att inte vilja snagga av det, om än det nog vore...
2
Svar
27
· Visningar
1 167
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar