Kitty ponnysadlar, finns de kvar?!

Cambrie

Trådstartare
VAR får man tag i en sådan i så fall? Behöver en (ni vet, shetlandssadlar med ett handtag fram som är platta i övrigt?) omgående... Har bara hittat en massa ponnysadlar som är robustare, men jag behöver alltså den äldre modellen, om någon kommer ihåg den :smirk: ?

Sv: Kitty ponnysadlar, finns de kvar?!

jag ville också ha en sån. tro mig jag har letat. lättast är nog att ringa olika ridskolor och fråga om dom har några gamla som inte används längre eller så. Är dom lite trasiga kan man ju ta den till en sadelmakare/läderverkstad.

Är detta en "Kitty" sadel?
pony%20pad%20fury%20complete%202.jpg

Isf finns den HÄR

Och HÄR

Dom kallas för ponnyputa och finns att köpa på diverse olika ställen.

men ponnyputa är ju med bakvalv ju? Hon värkar mena plankor

Det är den "nya" modellen som har bakvalv.

Den äldre typen ser ut ungefär så här:
1010552g.gif

Tack så mycket, det är en sådan enligt bild jag letat efter....

har du testat med att annonsera? vad jag vet (här hemma iaf.) hänger det i vart och varannat stall

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 393
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
879
Senast: Raderad medlem 142658
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 161
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka