Kissen har kommit nu!

Toya

Trådstartare
Och hon är sååå söt! Helt ljuvlig faktiskt!
1073955.jpg
(det svarta som syns är de enda fläckarna)

Hon ska nog få heta Iris, efter morgonens gudinna, låten och blomman. Vad tycker ni om det?

Hon är väldigt kelen, spinner så fort man petar på henne, men tycker inte om att ligga i knät. Så nära det bara går annars, hon pressar sig mot en, men knät vill hon inte vara i, haha.
Inatt sov hon vid min nacke, så mysigt!
Hon går på lådan jättefint, o äter duktigt. Hon har hälsat på den andra katten som är inne, o det gick jättebra, även om båda är lite osäkra än så länge kan de ligga brevid varandra o så. Hunden tycker hon inte alls om, men han är så snäll, så hon kommer väl vänja sig!

Hon har varit på upptäcktsfärd i huset, men håller sig helst i mitt rum, i och under sängen. Hon har hittat fårskinnet på min säng, där brukar hon ligga o sova. Det påminner säkert om mamman...

Hahha, jaja, behöver jag säga att jag är förtjust i den lilla raringen?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har fyra stycken. En hane och tre honor. Är helt såld på rasen. De ger en sån otrolig kontakt och glädje. Klängiga och keliga och...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: Vogue
·
Övr. Katt Detta kommer säkert vara osammanhängande o lite luddigt men jag är otroligt upprörd o ledsen just nu... Vid 12-tiden idag så hade jag...
2
Svar
32
· Visningar
8 028
Katthälsa Har en katthona som är ganska precis ett år nu. Hon har aldrig gått på låda, även fast jag haft en, men har däremot alltid kissat och...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Sophia_
·
N
Övr. Katt Ökade för ca 1år sedan på "familjen" med ytterligare en katt. Numera är det 3st kissar som huserar runt här hemma. Problemet är att...
Svar
3
· Visningar
3 327
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama