Kisse darrar

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare emelit
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 281
E

emelit

Sitter just nu med lillkissen i famnen där han bestämt sig för att sova. Men han darrar! Varför i hela friden gör han det? Han kan väl inte frysa? Mitt i sommarn?

Sv: Kisse darrar

Så gör min kisse ibland när hon drömmer, vet inte om hon ryser eller nåt. Ibland darrar hon för att hon spinner oxå. Hon verkar inte lida av det i alla fall :D

Sv: Kisse darrar

Näe, hon fryser inte. Hon drömmer bara. Så gör våra katter med! Jättegulligt när gråa katten ligger på rygg med de fyra vita tassarna rakt upp i vädret och darrar! :love: :D

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 256
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag tror min katt börjar bli lite understimulerad nu på vintern. Hon är ensamkatt eftersom mobbat ut andra katter i tidigare hem. Och nu...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka