Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är inte jättebra på färger men jag skulle säga att de två sista i kull nr 1 är cremefärgade, den första rödtigrerad med vitt och honan är sköldpadd iaf.
Har dem två första ungarna i kull nr 2 vita hår vid hårbottnen och är gråa bara på hårtopparna?
Den 3:e är iaf svart med vitt.
Jag skulle nog säga som följer:
Kull Nr 1:
Mamma: Mönstrad svartpadda med vitt
Nr 1: Rödtabby med vitt
Nr 2: svartpadda med vitt
Nr 3: Creme (Mönstrad också kan tänkas)
Nr 4: Creme med vitt
Kull nr 2:
Mamma: Lite konstigt ljus på bilden men skulle säga svartpadda med vitt
Nr 1: Blå med vitt
Nr 2: Blåmönstrad med vitt (är hon kanske blåpadda? svårt att se)
Nr 3: Svart med vitt
Det är inte säkert att det stämmer men det är min gissning
ja skulle säja att dom som är orange a är orangetabby och den sita då svart vit! (XD) medans den sista grå e gråtabby!^^ (tabby e när man ser spräkliga mönster i pälsen)
Jag ser inget blått på dem. Dock är ljuset lite underligt på bilderna. Iofs är också min skärm väldigt mörk men näe, jag står fast vid att de är svartpaddor, den blå hanen ser ju tydligt blå ut medans de två nämnda katterna ser svarta ut i alla fall på min skärm
Jo jag vet hur blåpaddor ser ut
Dock vill jag fortfarande hävda att dessa är svartpaddor, men det borde ju kattägaren ganska lätt kunna avgöra iom att hon ser dem i verkligheten.
Kläder & Bli fin
Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här!
Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
Hästnyheter När jag tittat på dressyr på TV och sett hästar som sett rejält obekväma ut med gapande mun, piskande svans och öronen tätt bakåtstrukna...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.