Kissar på mattan :(

Michellan95

Trådstartare
Vår älskade lilla Jetson, som är nu 10 månader, blev kastrerad för ca 1 månad sedan. Efter det har han börjat kissa på badrumsmattan ibland. Vi vet inte varför och undrar därför om ngn vet varför han kan ha börjat med detta. Vi håller rent i lådan men sätter sig iaf på mattan ibland.

Sv: Kissar på mattan :(

Har ni kattlådan i badrummet? Har oxå en kisse som kan kissa på badrumsgolvet ibland och det beror troligen på att hon inte hinner gå den sista metern till lådan.

Sv: Kissar på mattan :(

Jo den står i badrummet och det är ju ett "plus". Men jag förstår inte varför han inte ska hinna nu när han alltid har gjort det innan.

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
615
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
795
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
1 224

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka