I’ll stay inside…
Star_Trek_William_Shatner.webp

Hur kommer det sig att du ofta verkar bli så uppjagad då väderprognosen handlar om något oväder som i någon liten grad kommer att påverka Sverige? Är det oro, eller intresse för väderfenomen, eller något slags nöje av att jaga upp andra med katastroftankar?

Hur kommer det sig att du ofta verkar bli så uppjagad då väderprognosen handlar om något oväder som i någon liten grad kommer att påverka Sverige? Är det oro, eller intresse för väderfenomen, eller något slags nöje av att jaga upp andra med katastroftankar?
Var ser du att jag är uppjagad i ts starten? Fö intresse för väderfenomen :)

Liknande trådar

Samhälle Han förtjänar en egen tråd. Han var verkligen en av de mest färgstarka och effektiva politiker (finansministrar) Sverige har upplevt...
Svar
6
· Visningar
320
Senast: Palermo
·
Samhälle Birgitta Dahl har dött vid en ålder av 87 år. Jag hade inte en aning om vilken kämpe hon var och hur mycket hon gjort för dagens...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 238
Senast: Mia_R
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
9 10 11
Svar
200
· Visningar
6 062
Kultur Mamma har bjudit med mig på en en weekendresa till Öland nästa helg :) . Vi ska bo på hotell, äta gott och vara med på aktiviteter på...
2
Svar
20
· Visningar
1 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Guldfasanerna
  • reservdelar till klösträd

Hästrelaterat