Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lär säkert har mattas av tills den ev når SverigeVad tror ni om honom som väntas till Sverige nästa helg?
Det är väl en orkan och spanjorerna kommer att få sitt hår att resa sigKirk är en storm utanför spaniens kust (just nu) som påstås drabba norra sverige,visserligen i mindre styrka än vad han är nu
Var ser du att jag är uppjagad i ts starten? Fö intresse för väderfenomenHur kommer det sig att du ofta verkar bli så uppjagad då väderprognosen handlar om något oväder som i någon liten grad kommer att påverka Sverige? Är det oro, eller intresse för väderfenomen, eller något slags nöje av att jaga upp andra med katastroftankar?
Vad länge det tog innan jag kunde läsa kartan. Hittade London med kunde inte fatta hur det kunde vara både 30+och snö i England innan jag fattade att kartan visade ett mycket större områden än såHär har vi Kirk och dess prognostiserade bana. Å en till har uppstått, Leslie
Visa bifogad fil 154528
Bland annat sådana här smileys, som rätt ofta verkar förekomma i den här typen av trådar, tolkar jag som lätt uppjagadeHär har vi Kirk och dess prognostiserade bana. Å en till har uppstått, Leslie
Visa bifogad fil 154528
Hade det gjort det så hade du inte sett mig i trådenJag trodde att det handlade om någon ny politiker jag inte hört talas om.
Alternativt fotboll eller hockeyspelare.
Vad länge det tog innan jag kunde läsa kartan. Hittade London med kunde inte fatta hur det kunde vara både 30+och snö i England innan jag fattade att kartan visade ett mycket större områden än så