Kinnekulle

T

Tarja

någon som vet om man har veterinärkortet med sig under denna ritt eller om det stannar i grinden?

På Karolinerritten får man släpa med sig veterinärkortet och det är samma arrangör, Bergs Hästklubb. Så jag tror i allafall att man får ha det med sig. Det får veta på tävlingsplatsen.

Vi ses där! :bump:

Ja, i en hej dunrandes fart om 11,5 km/h !!!!! :bump:

Nej vi tog det lugnt och passade på att njuta av omgivningen som var HELT FANTASTISK!!!!

Det är en ritt som jag kan rekomendera starkt! Helt klart värt att åka 100 mil fram o tillbaka för att rida 5 mil......

Tack Bergs hästklubb

:D va skoj!!! Själv var jag hemma och vaktade min kompis sto som skulle bli betäckt ju men trots försök varje dag när hon brunst ville hon inte släppa till!!! O stackars mannen vart helt tokig tills slut...förstår honom... :crazy: ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag letar ny bil och hade tänkt ha lastgaller och grindar i den som jag har i min nuvarande. Men egentligen skulle jag helst vilja ha en...
Svar
12
· Visningar
594
Senast: Bison
·
Kultur Buke, nu behöver vi hjälp! Jag jobbar på Gamla Uppsala Kyrkogård, den som är gammal som jag vet inte vad. Idag uppmärksammade min...
Svar
19
· Visningar
1 055
Senast: Ninnurur
·
Skola & Jobb Jag kommer inom ett år att flytta ca 40 mil hem till den stad som jag vuxit upp i. Jag har de senaste 7 åren bott på annan ort och har...
Svar
0
· Visningar
612
Senast: seahawk
·
Övr. Katt På sorglig och förekommen anledning hänger jag just nu mycket i FB-grupper där man kan efterlysa försvunna katter, både den grupp som är...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
3 631
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar