Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kjøper en hest nå der det følger med en kieffer wienna. Hvordan er denne?? Den er 2-3 år gammel. Hvor mye koster en sånn en ny/ brukt?? Veldog glad for svar
Menar du Kieffer Wien? Det är en av dom billigaste Kieffer-sadlarna, kostar ca 9000,- ny tror jag. Kieffer har väl inte världens bästa rykte precis, har blivit varnad av flera sadelmakare för det märket...
Tja, om sadeln ligger bra på hästen så kan du ju bara be en sadelmakare kolla så att den ej är sned i bommen? Är främst det som brukar vara fel, samt att bommen sitter fast med häftstift....
Jag red 4 år i en Kieffer Wien som var ca 8 år gammal. Sadeln höll sig i perfekt skick och jag upplevde inga som helst problem med den. Den var även mycket behaglig att rida i.
Jag skulle mer än gärna ha haft kvar den, men hästen växte tyvärr ur den.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.