Ketchup + Bett = SANT!

Sv: Ketchup + Bett = SANT!

Idag provade jag! :banana: Blandade ketchup och bakpulver. VILKET RESULTAT!! :eek::eek: Helt otroligt! Dock luktade hela köket ketchup men jag "provsmakade" bettet och det smakade inte alls mycket ketchup. Ska pressa lite äppeljuice på bettet innan hästen får det... :D

till en viss del så hjälper det. all rost försvinner inte men man slipper slösa på massa rengörningsmedel. en förbehandling i ketchup är jättebra!

Usch, jag har ketchup-fobi :p
Får jag det på fingrarna så spyr jag nästan.
Jag vet, jättenormalt.

Äntligen är jag inte själv med att hata ketchup :) Men ska faktiskt pröva det på bettet nu när alla säger att det fungerar så bra...

Liknande trådar

Utrustning Nu blir jag lite osäker. Mest på grund av att remontgrimmorna inte är (men på väg igen) så populära mer. Hur påverkar de hästen jämfört...
Svar
12
· Visningar
2 023
Senast: Líf
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att... 2
Svar
20
· Visningar
5 933
Utrustning Min 6-åring som jag nu haft i 5 år visar sig allt mer bli känslig för varje år och i takt med sin utbildnings- och... 2
Svar
25
· Visningar
4 578
Senast: AW
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 309
Senast: As_Vegas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka