Keramiska paddar?

D

dsara

Hade en diskussion i stallet om paddar/damasker med keramiska trådar. Enligt stallägaren skulle det funnits något test i Ridsport där olika märken jämfördes. Tyvärr kan vi inte hitta detta testet och jag lyckas inte hitta något mer märke än "Back on Track" som har dessa egenskaper. Är där någon som kommer ihåg detta testet som kanske kan hjälpa mig? Eller någon annan som vet fler märken än BoT då det bör ha dykt upp fler och kanske förbättrade märken på marknaden?:confused:

Sv: Keramiska paddar?

Jag har för mig att artikeln mer handlade om att de hade analyserat Back on Track paddarna och att det anmärktes på att det var så lite keramiskt material i dom.

Jag har kvar tidningen och om intresse finns kan jag leta fram den imorgon ur min ridsportsamling:)

Liknande trådar

Utrustning Samtliga dessa märken har liknande funktioner vad jag kan läsa mig till. Har tidigare använt, och använder fortfarande, Back on Track...
Svar
16
· Visningar
1 766
Senast: CFrisk
·
Utrustning Hej på er! Jag är verkligen i behov av att köpa en ny ridhjälm, min är avramlad med flera gånger, den är även väldigt gammal samt sitter...
Svar
8
· Visningar
1 862
Senast: mowglieee
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
8 239
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har nu varit och mätt mina järnvärden igen, och kan inte låta bli att spåna vidare lite kring detta... När jag läser om tecken på...
2
Svar
22
· Visningar
4 699
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka