KenTaur sadlarna

Sv: KenTaur sadlarna

Hej!

Jag är inne på att köpa en KenTaur sadel. Vad vet ni om dom? Är dom bra:D

Dom är bra och prisvärda.
Fast den blev för smal för min häst när han musklade sig, trots den vidaste bomvidden.

Men det viktigaste är att den passar din häst, och dig.

Det är jätte bra kvalité och helt okej pris :) Har en exclusive men sitter som juten tyvärr har min häst också musklat om sig så jag ska sälja eller byta in den mot en annan.
Men jag kan verkligen rekommendera den =)

Hej!

Jag är inne på att köpa en KenTaur sadel. Vad vet ni om dom? Är dom bra:D

Har en KenTaur Kari exclusive, Bästa sadel jag någonsin suttit i , och jag har suttit i väldigt många :P Verkligen prisvärd !!!

Funderade oxå på en sån men den blir för smal för hästen & ändå är min häst rätt smäcker:smirk:
Kanske om jag skaffar en pinne till häst.

Ingen som har ngn att sälja då för ett bra pris :angel: hehe vidaste bommen och sitsen 17"

Jag har en Kentaur Kári. De är verkligen jättesköna och funkar bra, dock behöver jag egentligen mer stöd, min drömsadel är en Lettir. Men som sagt är det ändå ruskigt skön! Rekommenderas verkligen! (:

Liknande trådar

Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Roheryn
·
Utrustning Ni får gärna hjälpa mig med mina sadlar. Jag blir inte klokare av att googla runt. Jag har en Equipe Linnea med märkning ”+2 M från...
Svar
1
· Visningar
164
Senast: MiniLi
·
Samhälle Hej! Någon som vet hur veterinärer skriver ut recept? Jag trodde att de kunde skriva e-recept som läkare gör på VC? Fick en faktura...
Svar
11
· Visningar
888
Senast: kma
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 717

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka