Kennelnamn

L

Lantlolla

Vet inte o man får starta sån här tråd isåfall ber jag om ursäkt!
Men har ni några smarta idéer :idea: om bra kennelnamn?

Enda kravet är att det skall passa rasen Amstaff (den stora).
Man är tvungen att skicka in två namn nämligen som förslag så behöver lite hjälp!! :d

Sv: Kennelnamn

Jasså ? står på pappret min vännina fått att man måste ha minst två st!... Så skulle behöva lite hjälp som sagt!!

:eek: ni tror inte dem har ändrat nu då ? Stod nämligen att hon va tvungen o välja två som de kunde välja fritt imellan o max fem namn...

I sådana fall har de ändrat väldigt nyligen. *surfar in på SKK för att titta efter*

På ansökningsblanketten står det "ej obligatoriskt" efter tre och fyra. Minns inte om det stod så när jag sökte.

Det är det enda jag hittar.

mm så det är minst två st iaf? Vänninan har kommit på ett men behöver alltså ett till... Borde kanske säga till henne att skriva samma på båda :devil: hehe tror inte de funka!

Jag hade skickat in ett så hade SKK fått höra av sig i efterhand om det inte duger.

mm så det är minst två st iaf? Vänninan har kommit på ett men behöver alltså ett till... Borde kanske säga till henne att skriva samma på båda :devil: hehe tror inte de funka!

Jo, om du gör en ändräng på stavningen tex har s på den ena och z på det andra.

Har man bara ett förslag så har man väl bara ett förslag!? Skulle också ha skickat in två efter deras anvisningar.....

Har man bara ett förslag så har man väl bara ett förslag!? Skulle också ha skickat in två efter deras anvisningar.....

Jo, men ett kan bli två, om man ändrar stavning.
Ett litet exempel låt oss säga att du vill ha namnet Saga`s
Sedan söker du även på Zaga`s är sama ord men med olika stavningar.
Du kan också utveckla det och skrivas Sagan`s osv
Har du tur så går ett av dom igenom.

Proplemet med dagens ansökningar är ju att nästan alla namn är upptagna, men ibland (inte alltid) får man igenom det med en annorlunda stavning.

haha smart skall säga detta till henne. dessvärre har hon inte riktigt några såna ord som man kan ändram en lite kanske!

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 511
Senast: ii-ssa
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 536
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 960
Senast: Tonto
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka