ken taur sadelgjord

J

jupiter-judex

någon som har en kentaur dressyrgjord och kan säga hur den är? är ute efter en supermjuk!

Sv: ken taur sadelgjord

Jag har haft 2 stycken olika, den ena kunde man byta från fårskinn till läder som satt fast med kardborre (jättepraktiskt) Och den andra var helt i läder. ingen av dom var väl sådär supermjuk men dom är av väldigt bra kvalitét!

Dom är dock inhandlade för några år sen så vet inte om dom nyare modellerna är mjukare

Sv: ken taur sadelgjord

Inhandlade en sadelgjord från jonnys sadelmakeri i strömsholm. helt klart den mjukaste jag hittat. Säljs på sharpman också.

Liknande trådar

Utrustning Jag är ute efter en sadelgjord med platta som har fast resår. Den får dessutom inte vara för bred, utan måste vara väl utskuren för...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: Jeps
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 366
Senast: Ridinglady
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 571
Senast: cirkus
·
Utrustning Hej! Snabb fråga. Hur anser ni denna sadelgjord ska sitta? Den rundade delen in mellan frambenen och fyrkantiga delen bakåt, eller tvärt...
Svar
3
· Visningar
868
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit
  • Födda-24