Kazaa mög

D

dressyrryttare

Nu kommer det upp 'failed' alla låtar jag fröösker ladda hem...varför??
 
så är det för mig med men låtar laddas ner ändå. alltså dom hamnar automatiskt i ens "folder" och efter att det blivit "failed" startas nerladdningen på nytt, så man måste sitta som en idiot o trycka cancel så fort den laddadts ner en gång.. jobbigt
 
Har du möjligen flyttat på mappen som filerna hamnar i när de är nedladdade? Tror mig komma ihåg att det blev så för mig när jag gjorde det. Minns inte hur jag åtgärdade det hela, dock, men har för mig att jag hittade nåt i programmets hjälpregister.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag tror jag behöver byta telefon. Batteriet börjar ge sig, jag måste ladda minst två gånger per dag. Det är en OnePlus 6T så den har ju...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: sthu
·
IT & mobiler Vad kan jag göra? Har inte Spotify Premium. Har provat att starta om datorn, utan resultat. Trodde först att det var något problem hos...
Svar
5
· Visningar
935
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp