Kazaa mög

D

dressyrryttare

Nu kommer det upp 'failed' alla låtar jag fröösker ladda hem...varför??

så är det för mig med men låtar laddas ner ändå. alltså dom hamnar automatiskt i ens "folder" och efter att det blivit "failed" startas nerladdningen på nytt, så man måste sitta som en idiot o trycka cancel så fort den laddadts ner en gång.. jobbigt

Har du möjligen flyttat på mappen som filerna hamnar i när de är nedladdade? Tror mig komma ihåg att det blev så för mig när jag gjorde det. Minns inte hur jag åtgärdade det hela, dock, men har för mig att jag hittade nåt i programmets hjälpregister.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
276
Senast: sweep
·
Tjatter Jag har köpt en ny mobil, och har inget bank id på den. Inte heller swish. Och för att kunna fixa det måste jag ju kunna komma in på min...
Svar
16
· Visningar
986
Senast: Karfitsa
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
296
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Offentliga verksamheter
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur