Kavajfråga (tävling)

M

Miiraa_91

Får man ha en kavaj som inte är enfärgad? Satt och tänkte på det och jag tror aldrig jag sett någon på islandshästtävling med tex kritstrecksrandig eller rutig kavaj. Är det för att man inte får, eller för att det är ovanligt?

Sv: Kavajfråga (tävling)

klart du får ha kritstrecksrandig. Jag har en blå kritstrecksrandig JRW och det går utmärkt :)!

Jag har kritstrecksrandig kavaj när jag tävlar. Det är helt okej att ha det.

hade jag vågat så hade jag haft riktigt fräna färger. Jag menar kolla hoppvärlden finns allt från svart till militäruniform orange och lila kavajer.
Ridstövlar finns ju nu mer i de flesta färger,
Hittade på min butik hemma en modell man kunde beställa i vilken skinnfärg som helst i princip, guld, silver, chockrosa gul osv. ÄGA hela tävlingen liksom!!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
522
Senast: Sryoqwe
·
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
551
Senast: Twihard
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 116
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka