Kavaj på hopptävling?

K

_K_89

Hej!
Jag undrar om man måste ha kavaj på lokal ponny hopptävling L.D o L.c klasser? Har tävlat L.d förut i klubbjacka men får man ha de i L.C klasserna oxå? Har nämligen inget TR just nu så att ja kan kolla upp de innan tävlingen är..

Mvh Karolin

Sv: Kavaj på hopptävling?

Nej det behövs inte ;)
I klasserna Ld,Lc ska du ha antingen en klubbjacka eller en kavaj, i
alla lokala hopptävlingar får du ha klubbjacka. Det är i regional du måste ha kavaj ;)

man behöver inte Kavaj på lokal och regional tävling.. endast på Nationell nivå och uppåt! så du kan rida i vad du vill fast inte med Luva

Neeej det är bara krav på kavaj i nationellt o uppåt..regionalt o lokalt är klubbjacka/klubbtröja godkänt..Ser många som har klubbjacka på regionala tävlingar..men jag tycker det ser prydligare ut med kavaj!!:d

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 419
Senast: hhere
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 466
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 106
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur