Kattungebilder!

Sassy

Trådstartare
Så här söta är gänget nu:
bebisarv2041.jpg

De har "fått ben" och tultar runt i boet. Vi har ordat en hage, för snar är de väl utanför också. Det syns tydligt att de är nyfikna på omvärlden, och sätter man ner dem på sängen kommer de till matte och husse. (Om inte mamma ropar förstås)
bebisarv2046.jpg

Hanoo har ju hela tiden hållt sig lite avvaktande. På kastraters manér tycker han att ungar (eller framförallt deras mamma) är lite otäcka. När vi tar upp dem är han nyfiken, ovh han tar gärna tillfället att få tvätta dem lite.
bebisarv2043.jpg

Sv: Kattungebilder!

Snart är de i gardinerna. Bara vänta!:devil:

(Alla mina har flyttat till nya mattar, utom en som vi ska behålla och en som är kvar lite till. Sköööönt!)

Åååå hilfe, så dulliga de är!!!!!:love:

Vi ska skaffa katt om någon månad och åå så gärna jag skulle vilja ha en sådan där grå!

Min gud vad söta! :love:
Påminner om när "våra" kisseungar var små, vi hade två små grå i vår kull. Dock är dina mycket slankare än huskattsungarna.

En till bild får det bli...

Kattungar-v3-1001.jpg

Den första blev tingad igår, en tjej som ska till avel och utställning hos ett par som fött upp i många år och länge velat ha en korat :)
Alla har fått namn: S*Sweet Chili's Piri Piri, Cascabel, Pasilla, Ancho och Habanero.

Kamerablixt... Helt hopplöst att få bra bilder på ögonen, både på ungarna och de vuxna (som har lite snabbare reflexer och hinner knipa ihop ögonen)

Liknande trådar

Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 323
Övr. Katt Efter 14 timmars resa för lilla "maja", det dubbla för mig, kom vi hem inatt kl 1... Lägenheten skulle genast utforskas, sedan fick hon...
Svar
12
· Visningar
881
Senast: Sassy
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 000
Senast: thea
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 807
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix