S
Superstaar
Nu är det förvirrande här. Jag och en kompis är katt vakt till två katter åt en kompis som är utomlands. Honan var högdräktig och när vi kom dit idag så var det blodpölar på golvet och i soffan och lite överallt.
Honan har blivit smalare och ser ut att må bra. Hon äter och dricker som vanligt. Vi har kollat igenom hela garderoben för att honan var väldigt mkt där inne. Den kastrerade hanen vågade sig knappt in.
Vi hitta dock ingenting där inne, bara lite blod.
Den största blodpölen var i vardagsrummet, vi har tittat överallt där dom skulle kunna ligga!
Så jag undrar, kan katter äta upp sina ungar?
Själv har vi noll erfarenhet av katter, så jag hoppas att nån här kan hjälpa oss vart kattungarna har tagit vägen..
Så skriv nu!
Tack på förhand!
Honan har blivit smalare och ser ut att må bra. Hon äter och dricker som vanligt. Vi har kollat igenom hela garderoben för att honan var väldigt mkt där inne. Den kastrerade hanen vågade sig knappt in.
Vi hitta dock ingenting där inne, bara lite blod.
Den största blodpölen var i vardagsrummet, vi har tittat överallt där dom skulle kunna ligga!
Så jag undrar, kan katter äta upp sina ungar?
Själv har vi noll erfarenhet av katter, så jag hoppas att nån här kan hjälpa oss vart kattungarna har tagit vägen..
Så skriv nu!
Tack på förhand!