JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ja, igår blev de små missarna två veckor gammla, å de är helt berådande söta nu! :wub:
Mamma Doris, å även stolt Mormor till ungarna längre ner
Knoll Å Tott, två veckor!
Så himla söta!
Har lite svårt att fästa blicken.
Men försöka duger!
Att stå upp är svårt....
Så lika bra att man ligger ner...
Sötast i världen!
Naw, lill skrutten!
Å idag, Måndag, kom nästa kull med kattungar!
Mamman till dessa ovan, hennes äldre dotter fick idag sin första kull, å allt gick super bra!!
4 stycken små skruttar blev det! I massa härliga färger!
Mamma Memphis, å även stolt stora syster till ungarna ovan:
Två svarta!
Så himla söta!
Denna e sååå fin!
Så härligt avdelat ansikte!!
Denna har så härlig teckning....
Såå fiiin!!
Ja, de va lite bilder de!!
Sv: Kattungar i massor!
jätte fina! Jag kan ta hem henne med delat ansikte och lägga i våran kull med kattungar
Om inte min Månsa kommit hem från sitt rymmarstråt så skulle jag misstänka att du tagit min lilla kissemisse!
Underbara kattungar. Det är något alldeles speciellt med kattungar, jag kan inte få nog av att titta på dem.
//millus
Våra kattungar som vi fick för 5,5 år sedan fick också heta Knoll och Tott! Vi har kvar mamma Leia och Tott, och svärföräldrarna har Knoll!
Dina småpissar är verkligen jätte söta!
//Julia
Sötbebisar! Jag vill också ha
Katthälsa
Hej!
Jag undrar om det är någon som har erfarenhet av kattungar och därmed lite råd / tips / stöd.
Jag och min kille plockade...
Övr. Katt
I söndags försvann min fina Doris och såg inte till henne på hela dagen!
Visste ju att hon skulle ha bebbar vilken dag som helst och...
Ge ditt personnummer
Samhälle Jag är också en smula nojig på det viset. I en intervjuprocess en gång i tiden fick jag lite väl närgångna frågor om min dåvarande...
lingonben
32 minuter sedan
Minuspoäng på tenta
Skola & Jobb Det var 30 år sen just den tentan gjordes, jag minns inte exakt hur jag tänkte. Finns väl många tillfällen när man vet det rätta svaret...
Kirre
41 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Njuter av riktigt vårväder här i norr! Igårkväll var jag ute vid halv tio på kvällen med Katt och det var 11 grader!! Ikväll nån grad...
Fiorano
56 minuter sedan
Svar: 1 003
Visningar: 77 630
Grenar
Shettistråden del II
Gnägg Jag är ju arrangör för ett gäng utställningar i år, det brukar inte bli så mycket visat då. Men jag tror att jag ska släpa med mig någon...
ameo
Igår kl 22:41
Mål och planer 2025 (dressyr)
Dressyr Första kvartalet på året händer inte jättemycket för oss, det är väldigt mycket vinter och mycket på jobbet så jag vet att det brukar...
JohannaB
Igår kl 22:40
Svar: 30
Visningar: 1 753
Grenar